پرش به محتوا

مدیریت کارمندان در سیستم تیکت پشتیبانی تیک تکس

    توی پروژه تیک تکس قابلیت هایی وجود داره که میتونه کار شما رو برای مدیریت کاربرها خیلی ساده کنه حتما میدونید که وجود یه سیستم پشتیبانی در کسب و کارتون چقدر میتونه اعتماد کاربرا به کسب و کارتون رو بیشتر کنه خب بدون اتلاف وقت میریم سراغ توضیحات اولیه و توضیح بخش های تیک تکس.

    توی داشبورد تیک تکس ما آیتم های زیر و داریم :

    توی بخش کاربران میتونید کلیه کاربرانی که به صورت کارمند جهت پاسخ گویی به کاربران توی سیستم ثبت شدن رو بررسی کنید و لیست همه اونها رو مشاهده کنید:

    با کلیک روی قسمت زیر:

    میتونید پروفایل کارمند و ویرایش کنید و اطلاعات کارمندانی که وارد سیستم شدن رو به روز رسانی کنید.

    همچین میتونید که کارمند مورد نظر رو از سیستم حذف کنید و یا رمز عبور کارمند رو نوسازی کنید. توی قسمت دسته در تصویر زیر :


    میتونید دسته بندی هایی که اون کارمند موظف به پاسخ گویی در اون دسته ها هست رو تعیین کنید. شما امکان دیدن تاریخچه ورود و خروج کارمند رو هم دارید کافیه روی دکمه در تصویر زیر کلیک کنید:

    و بعد میتونید لیست ورود و خروج های کارمند خودتون رو دقیق بررسی کنید که این ورود خروج همراه با جزئیات آی پی دستگاه و لوکیشن و نوع سیستم عامل و ... میباشد.

    ما از بخش کاربران میتونیم یه کارمند جدید رو تعریف کنیم کافیه اول روی دکمه زیر کلیک کنیم:

    و بعد وارد صفحه زیر میشیم که ادمین کل میتونه یه کارمند جدید رو تعریف کنه تصویر زیر:

    توضیحات بخش کاربران تیک تکس هیمنجا تموم میشه.

    5/5 - ( 1 امتیاز )

    دیدگاه شما نگاه ما رو عوض میکنه !

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی آنلاین