پرش به محتوا

پنل کاربری شبکه اجتماعی چاراگرام

    توی این بخش قصد دارم پنل کاربری شبکه اجتماعی چاراگرام رو براتون شرح بدم. که توی این پلتفرم چه قابلیت هایی برای کاربران وجود خواهد داشت اول توی تصویر زیر یه نمای کلی از پنل رو قرار میدم:

    پنل کاربری شبکه اجتماعی چاراگرام

    رابط کاربری چاراگرام

    توی تصویر بالا میبینید که رابط کاربری پروژه به چه صورتی هست که شامل بخش های مختلف هست. از اعلان ها و پیام های چت و اکسپلور و مدیریت پروفایل و تبلیغات و ....

    جهت ارسال پست کاربران میتونن از بخش خانه اقدام به ارسال پست کنن که توی تصویر زیر مشخص هست

    در چاراگرام این امکان وجود داره که پست های متنوعی رو کاربران ارسال کنن. مثلا پست های چند جوابی و یا نظر سنجی ها و یا تصاویر گیف و موزیک و فیلم و عکس برای مثال اگه قصد ارسال پست نظر سنجی را داشته باشید کافیه روی آیکن زیر کیک کنید:

    بعد از کلیک روی بخش نظر سنجی وارد صفحه زیر خواهید شد.

    توی این صفحه میتونید فرم نظر سنجی در پنل کاربری شبکه اجتماعی چاراگرام رو با هر تعداد گزینه رو طراحی و ایجاد کنید و به عنوان پست اون رو ارسال کنید تا دیگر کاربران یا اون لایک کنن یا براش کامنت بزارن. یا اینکه عملیاتی که توی نظر سنجی پیاده شده رو تکمیل کنن کاربرا ساختار پست ها در چاراگرام به صورت زیر است.

    که از این طریق امکان دیدن تعداد کامنت ها و لایک ها و اشتراک گذاری این پست قابل نمایش هست اون گزینه ... رو اگه کلیک کنید یه منو باز میشه که میتونید عملیاتی رو برای این پست اعمال کنید توی تصویر زیر لیست آیتم ها رو مشاهده کنید.

    با کلیک روی هر کدوم از آیتم های بالا میتونید عملکرد اونها رو دقیق بررسی بفرمایید. در تب خانه و سمت چپ پنل میتونید لیستی از کاربران رو بررسی کنید و یا اونها رو فالوو کنید و یا هشتگ موضوعات داغ و رویداد ها رو ببینید تصویر زیر:

    توی پست های بعدی بخش های بیشتری از چاراگرام رو آموزش میدیم.

    5/5 - ( 1 امتیاز )

    دیدگاه شما نگاه ما رو عوض میکنه !

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پشتیبانی آنلاین