پرش به محتوا

هزینه طراحی اپلیکیشن بیمه خودرو چقدر است ؟

    آیا شما یک شرکت بیمه را اداره می کنید یا کسب و کار شما در صنعت خودرو میباشد و به دنبال راه هایی برای بهبود سطح کیفیت خدمات هستید؟ راه‌ حل‌ اپلیکیشن موبایل بیمه خودرو چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند تا به کسب و کار خود برتری ببخشید.

    اما یک سوال استاندارد این است که هزینه ایجاد یک اپلیکیشن بیمه خودرو در سال 1401 چقدر است؟ چرا باید یک اپلیکیشن بیمه خودرو ایجاد کنید؟ آیا در بازار ایران روند رو به رشدی دارد؟

    توسعه یک اپلیکیشن بیمه خودرو گامی عالی برای افزایش مقیاس کسب و کار شما در بازار پر رونق است. با ایجاد یک اپلیکیشن اختصاصی بیمه خودرو، صاحبان مشاغل خودرو می توانند شانس خود را برای متمایز شدن در بازار به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

    آن روزهایی که شرکت های بیمه مجبور بودند برای راحتی بیمه شخصا یا برای هر مشتری تلاش زیادی می کردند گذشته است. اپلیکیشن‌های بیمه خودرو می‌توانند موقعیت شما را تقویت کنند و با ارائه یک راه‌ حل دیجیتالی، شما را قادر می‌سازند به اهداف خود برسید. در واقع، گزینه ای برای گنجاندن پیشنهادات، تخفیف ها، معاملات مختلف در بیمه نامه ها وجود دارد که به طور خودکار توجه کاربران را به خود جلب می کند.

    علاوه بر این، طبق روند گوگل، اپلیکیشن های بیمه خودرو به طور فزاینده ای در جست و جو های گوگل ظاهر می شوند. و این بزرگترین نشانه برای شرکت های بیمه و علاقه مندان به تجارت خودرو است تا فرصت های جدید را به دست آورند.

    آیا نمی دانید که چرا باید در برنامه های بیمه خودرو سرمایه گذاری کنید و هزینه ایجاد یک برنامه بیمه خودرو چقدر است؟

    با تحقیقات دقیق بازار و تجزیه و تحلیل رقبا، سعی شده است بینش های ارزشمندی را در استخراج کنیم تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

    • چرا باید برای شرکت بیمه خودرو خود اپلیکیشن بسازید؟
    • انواع برنامه های بیمه خودرو که می توانید در سال 1401 ایجاد کنید.
    • روندهای توسعه اپلیکیشن بیمه خودرو که می توانید برای دستیابی به موفقیت دنبال کنید.
    • چگونه یک اپلیکیشن بیمه خودرو برای استارتاپ خود در سال 1401 ایجاد کنیم؟

    نکاتی برای متمایز کردن اپلیکیشن بیمه خودرو در بازار
    هزینه ایجاد یک اپلیکیشن بیمه خودرو چقدر است؟
    کسب و کار بیمه اتومبیل خود را در سال 1401 به سطح بعدی برسانید
    بیایید به جزئیات بپردازیم تا روند توسعه اپلیکیشن بیمه خودرو را از ابتدا درک کنیم…

    چرا باید برای شرکت بیمه خودرو خود اپلیکیشن بسازید؟

    در این حقیقت شکی نیست که صنعت بیمه خودرو در حال رونق است. به همین دلیل است که شرکت های بیمه به دنبال راه هایی برای جذب و حفظ مشتریان خود هستند.

    با توجه به این واقعیت که برنامه های تلفن همراه سطح بالایی از راحتی را ارائه می دهند، به اندازه کافی درست است که بگوییم با افزایش استفاده از برنامه های تلفن همراه، زمان آن رسیده است که از مزایای دیجیتالی شدن استفاده کنید. راحتی برنامه های موبایل ممکن است به شما کمک کند تا کسب و کار خود را در سال 1401 گسترده و بزرگ تر کنید.

    از آنجایی که بازار و صنعت بیمه خودرو در ایران به شدت از لحاظ دیجیتالی عقب مانده است، بنابراین، زمان آن رسیده است که به سادگی با توسعه یک برنامه بیمه خودرو، به مشکلات رسیدگی کنیم. اگر هنوز به دنبال شواهدی هستید که شما را متقاعد کند تا یک اپلیکیشن بیمه خودرو ایجاد کنید ادامه مطلب رو با ما باشید.

    آشنایی با آمار بازار شرکت بیمه خودرو

    بر اساس گزارش نظرسنجی، در سه سال اخیر مشتریانی که از ابزارهای دیجیتال استفاده می کنند و بیشترین رضایت را داشته اند، 20 درصد افزایش داشته است.


    بر اساس مطالعات بازار، اندازه بازار ایران و بیمه خودرو در سال 1399 به مبلغ 25 هزار ملیارد تومان رسید و انتظار می‌رود تا سال 1403 به رقم 45 هزار ملیارد تومان برسد. انتظار می‌رود این بازار از سال 1401 تا 1403 حدود 30 درصد رشد کند.
    بر اساس تحقیقات 20 درصد از مشتریان ایرانی بیمه نامه خودرو را به صورت آنلاین و در گروه سنی زیر 30 سال خریداری می کنند.
    جدای از اینجا چند واقعیت قابل توجه است که تجارت بیمه و دنیای توسعه اپلیکیشن بیمه است.

    51 درصد از 100 آژانس برتر اصلاً برنامه تلفن همراه ندارند.
    30 مورد از آنها دارای برنامه های تلفن همراه اولیه هستند.
    6 شرکت برتر دارای 3 یا بیشتر اپلیکیشن موبایل در کارنامه خود هستند.
    3 تا از 10 آژانس برتر هیچ برنامه ای ندارند. صرفا نام آزانس های بیمه ای ایران را ذکر نمیکنیم !


    همه این حقایق به شدت نشان دهنده فرصت های جدید برای شرکت های بیمه خودرو است. سرمایه‌ گذاران از سرمایه‌ گذاری در برنامه تلفن همراه صرف نظر می‌کنند تا به یک مختل کننده بیمه نوآورانه موبایل اول تبدیل شوند. قبل از اینکه برای استخدام یک شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل عجله کنید، باید جنبه دیگری را بررسی کنید. از طرف دیگر، یک مارکت اپلیکیشن مانند کافه بازار یا گوگل پلی معمولاً حاوی تعدادی اپلیکیشن موبایلی مرتبط با بیمه خودرو است. اما یکی از این نگرانی ها این است که مردم چنین محصولاتی را از طریق مارکت های موبایلی نصب نمی کنند.

    تعجب می کنید که چرا مردم محصولات را از طریق مارکت های تلفن همراه نصب و استفاده نمی کنند، این به این دلیل است که هر برنامه خدمات استثنایی بیمه تلفن همراه ارائه نمی دهد. و برنامه ها شروع به از دست دادن پتانسیل خود در بازار می کنند.

    بنابراین، به عنوان یک استارتاپ، اگر قصد دارید یک اپلیکیشن موبایل بیمه خودرو ایجاد کنید، باید مشتریان خود را بشناسید. یادداشت کنید که آنها چقدر و زمان بیشتری را صرف تلفن های خود می کنند و با موبایل های خود درگیر هستند.

    بنابراین در اینجا باید از خود بپرسید که برای شروع کسب و کار خود باید چه نوع اپلیکیشنی را توسعه دهید؟

    انواع برنامه های بیمه خودرو که می توانید در سال 1401 ایجاد کنید

    انواع برنامه های بیمه خودرو که می توانید در سال 1401 ایجاد کنید

    قبل از اینکه به جزئیات نحوه ایجاد یک اپلیکیشن بیمه خودرو بپردازید، کافی است مدتی را صرف درک نیازهای کسب و کار کنید. هنگامی که مردم در مورد برنامه های بیمه اتومبیل صحبت می کنند، اغلب در مورد انواع برنامه های بیمه اتومبیل سؤال می کنند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید نگران انواع مختلف سیاست ها باشید.

    بنابراین اپلیکیشن های بیمه خودرو را به سه دسته مختلف تقسیم کنید تا مشکلات اصلی را حل کنید:

    اپلیکیشن صرفه جویی در زمان: این نوع برنامه به رانندگان پیشنهاد می کند مسیرهای بهینه را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنند و ترافیک را نادیده بگیرند. یکی دیگر از جنبه های برنامه های صرفه جویی در زمان، ارائه راه های آسان و سریع برای ثبت سریع مطالبات بیمه و ساده سازی فرآیند ثبت بیمه نامه است.


    بخوانید: چه طور اپلیکیشنی مشابه اسنپ بسازیم – راهنمای کامل



    اپلیکیشن صرفه جویی در پول: مردم از پس انداز پول از طریق یک اپلیکیشن بدشان نمی آید و چنین برنامه های پیشرفته راهی عالی برای پس انداز پول ارائه می دهند. اما برای ایجاد یک برنامه باید یک توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل استخدام کنید. آنها به شما کمک می کنند تا عادت های خرج کردن مخاطبان هدف را بهتر درک کنید. به عنوان مثال، با ادغام یادگیری ماشینی در برنامه، نکاتی در مورد رانندگی اقتصادی ارائه میشود. سبک رانندگی کاربر را تجزیه و تحلیل می شود و به شما پیشنهاد می دهد که چگونه آن را کارآمدتر کنید.


    برنامه کاهش استرس: نکات و راهنمایی های رانندگی ایمن را برای به حداقل رساندن خطر تصادف ارائه می دهد. این نوع اپلیکیشن بیمه خودرو گزینه ای خوب برای یک اپلیکیشن مدرن بیمه خودرو است.


    مهم نیست که چه نوع برنامه ای را برای کسب و کار خود ایجاد کنید، مطمئن شوید که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد را ترکیب کرده اید تا به عنوان یک راه حل کامل عمل کند.

    چگونه یک اپلیکیشن بیمه خودرو برای استارتاپ خود در سال 1401 ایجاد کنیم؟

    چگونه یک اپلیکیشن بیمه خودرو برای استارتاپ خود در سال 1401 ایجاد کنیم؟

    چه ویژگی ها و عملکردهایی را باید در برنامه قرار دهید بزرگترین بخش این سوال این است که چگونه یک برنامه بیمه خودرو ایجاد کنیم. صرف نظر از نیازهای کسب و کار شما و پیچیدگی برنامه، در اینجا برخی از ویژگی های اساسی برای ایجاد هر برنامه بیمه خودرو را فهرست کرده ایم. پس حتما این ویژگی های ضروری را در نظر بگیرید…

    ثبت حساب: مانند سایر برنامه ها، ثبت حساب اولین و مهم ترین حرکت برای برنامه شما است. وقتی در مورد اپلیکیشن بیمه خودرو صحبت می کنید، مطمئن شوید که دو گزینه برای ثبت نام ارائه کرده اید. به آنها اجازه دهید با استفاده از اطلاعات تماس ثبت نام کنند. همچنین، کاربر باید اطلاعات شخصی مانند شماره وسیله نقلیه، آدرس، اطلاعات تماس و موارد دیگر را ذکر کند.


    فرم ادعا: دومین ویژگی در لیست اضافه کردن فرم ادعا است. اطمینان حاصل کنید که دسترسی به آن سریع و ساده است. به کاربران اجازه دهید از طریق این ویژگی درخواست پرداخت یا ثبت ادعاها را داشته باشند.


    بازخورد مشتری: مهم نیست که شرکت شما چقدر شناخته شده است، کاربران همچنان می توانند از هر یک از خدمات شما ناراضی باشند و حق اعلام نگرانی های خود را داشته باشند. با استفاده از این ویژگی، به آنها اجازه دهید مشکلات خود را بیان کنند و بازخورد خود را اعلام کنند و اطمینان حاصل کنند که نگرانی آنها ظرف 48 ساعت بررسی خواهد شد.


    چت زنده: اگر ویژگی قبلی برای پشتیبانی مشتری کافی نیست، یک چت زنده در برنامه بیمه ماشین خود برای پلتفرم های اندروید و iOS خود اضافه کنید. برای اجرای پشتیبانی چت زنده، حتی نیازی نیست اپراتورهایی را که 24/7 کار می کنند منصوب کنید. در عوض، می‌توانید استخدام یک شرکت توسعه نرم‌افزار را در نظر بگیرید که به شما کمک می‌کند از فناوری هوش مصنوعی استفاده کنید و به شما امکان می‌دهد ربات‌های گفتگو را پیاده‌ سازی کنید. این به کاربران کمک می کند تا پیامی بگذارند که به طور خودکار توسط ربات های چت پاسخ می دهد.


    زمان‌ بندی قرار ملاقات: با استفاده از این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نمایندگانی که راحت هستند، قرار ملاقاتی را تعیین کنند.


    جزئیات بیمه نامه: صفحه باید نسخه دیجیتالی یک بیمه نامه چاپ شده را ارائه دهد. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند شرایط و ضوابط خط مشی فعال را بررسی کنند. همچنین، می‌توانید دکمه‌هایی را برای چاپ، ذخیره، دانلود یا اشتراک‌ گذاری آن در ایمیل در نظر بگیرید.


    بخوانید : طراحی و توسعه اپلیکیشن اخبار ورزشی – راهنمای کامل



    دسترسی سریع به اسناد: به جای حمل کاغذ، به کاربران اجازه دهید به اسکنر درون برنامه دسترسی داشته باشند و اسنادی مانند کارت شناسایی، جزئیات خط مشی و سایر اسناد را فورا آپلود کنند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که از یک بستر امن برای آپلود اسناد و محدود کردن دسترسی شخص ثالث ایجاد کنید.


    مسیر یابی آنی : نادیده گرفتن مزیت مسیریابی از طریق دستگاه‌های تلفن همراه اشتباه جبران ناپذیری است. با استفاده از این ویژگی، امکان تعیین موقعیت مکانی کاربر وجود دارد، به طوری که در هنگام ثبت ادعای کاربران، ارائه دهندگان خدمات می توانند فوراً از موقعیت مکانی مطلع شوند.

    Route Planner: یکی دیگر از ویژگی های مهم اپلیکیشن بیمه خودرو است. در حالی که واقعاً مستقیماً به برنامه بیمه مربوط نمی شود. با این حال، این می تواند فرصتی عالی برای برنامه ریزی و ساخت مسیر خود از قبل باشد، که به رانندگان کمک می کند تا مسیر خود را از قبل برنامه ریزی کنند و تجربه رانندگی هوشمندانه ای را تضمین کنند.


    کمک آنلاین جاده ای: این می تواند بزرگترین کمک به رانندگان باشد. قابلیت کمک کنار جاده ای به رانندگان این امکان را می دهد که فوراً یک کمک اضطراری را فشار دهند و به برنامه شما اجازه دهند مکان را پیدا کند. علاوه بر این، مطمئن شوید که این ویژگی در هر دو حالت آفلاین و آنلاین کار می کند.


    محاسبه حق بیمه: پرداخت بیمه تماماً در مورد محاسبه حق بیمه است. از آنجایی که شامل صدها مورد است، بنابراین به جای محاسبات دستی، اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند به سادگی با افزودن جزئیات یا انتخاب بیمه نامه خودرو، برآورد را دریافت کنند.


    تنظیم یادآوری ها: برای اینکه کاربران خود را با یک برنامه درگیر نگه دارید، مطمئن شوید که این ویژگی را برای برقراری ارتباط با کاربران اضافه کرده اید. همچنین می‌توانید برای سفارشی‌ سازی این قابلیت، یک توسعه‌ دهنده اپلیکیشن موبایل استخدام کنید. این ویژگی با یادآوری حق بیمه، سررسید، امکان دریافت تخفیف یا خدمات جدید معرفی شده توسط شرکت، به برقراری ارتباط با مشتریان کمک می کند.
    یکپارچه سازی پرداخت: ارائه تمامی امکانات زیر یک سقف گزینه مناسبی برای به دست آوردن قلب کاربران خواهد بود. از آنجایی که افراد از چندین گزینه پرداخت استفاده می‌کنند، اما انعطاف‌ پذیری برای پرداخت از طریق درگاه های پرداخت، و موارد دیگر را فراهم می‌کنند.

    نکاتی برای متمایز کردن اپلیکیشن بیمه خودرو در بازار


    هنگامی که نوبت به توسعه یک اپلیکیشن برای کسب و کار بیمه خودرو می رسد، راه های محدودی برای برتری در بازار وجود دارد. اما یکی از مواردی که مشتریان شما همیشه در هنگام استفاده از یک اپلیکیشن به دنبال آن هستند این است که از طریق یک برنامه از مزایا و ارزش بیشتری برخوردار شوند. بنابراین، به عنوان یک صاحب کسب و کار، می توانید از این مورد به عنوان بزرگترین فرصت استفاده کنید و به دنبال راه هایی باشید تا مشتریان خود با استفاده از اپلیکیشن شما احساس وفاداری و مشارکت کنند.

    نکات مهم جهت موفقیت اپلیکیشن

    صرفه‌جویی در زمان: مشتریان همیشه جذب آن دسته از برنامه‌هایی می‌شوند که باعث می‌شوند با رویه‌های بدون دردسر سریع‌ تر ادعاها را ثبت کنند. علاوه بر این، می توانید ویژگی امداد جاده ای را در برنامه در نظر بگیرید.


    افزونه های ایمنی: جدا از ارائه پوشش تصادفی، ارزش ارائه نکاتی برای رانندگی ایمن و کارآمدتر را دارد. رانندگان را از ترافیک یا موانع جاده آگاه کنید و خطر تصادفات جاده ای را به حداقل برسانید.
    افزونه های صرفه جویی در پول: مشتریان همیشه به دنبال برنامه هایی هستند که به آنها در صرفه جویی در هزینه کمک کند. بنابراین جدای از ارائه چندین بیمه نامه خودرو، می توانید با ارزیابی رفتار راننده نکاتی را برای صرفه جویی در مصرف سوخت ارائه دهید.


    به طور خلاصه، برای اینکه این ویژگی‌ها کارآمد باشند، باید از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند یادگیری ماشینی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند رفتار کاربر را تحلیل کنید و شما را قادر به انجام اقدامات میکند. علاوه بر این، همچنین شامل API های متعددی برای دسترسی به داده های سرویس های شخص ثالث GPS که به ارائه مسیرهای بهتر کمک می کند.

    اکنون بسیاری از شما متعجب و نگران این سوال هستید که هزینه ایجاد یک برنامه بیمه خودرو چقدر است؟

    هزینه ایجاد یک اپلیکیشن بیمه خودرو چقدر است؟

    هزینه ایجاد یک اپلیکیشن بیمه خودرو چقدر است؟

    تخمین هزینه توسعه یک برنامه بیمه خودرو همیشه دشوار است زیرا ویژگی ها و عملکردهایی که تحت برچسب اپلیکیشن های بیمه خودرو قرار می گیرند معمولاً پیچیده هستند. و ساختارهای پیچیده برنامه زمان بیشتری را می طلبد که در نهایت به هزینه های گران توسعه تبدیل می شود.

    اما هنوز هم تعیین هزینه توسعه یک اپلیکیشن بیمه خودرو علم زیادی نمیخواهد. اگر می دانید چه عواملی در هزینه توسعه اپلیکیشن نقش دارند، می توانید به راحتی هزینه تقریبی ایجاد اپلیکیشن بیمه خودرو را تخمین بزنید.

    بیایید به عوامل مختلفی که بر هزینه برنامه های بیمه خودرو تأثیر می گذارد نگاه کنیم:

    • پیچیدگی برنامه
    • ویژگی ها و قابلیت های برنامه
    • طراحی UI/UX و تست اپلیکیشن
    • تیم توسعه اپلیکیشن و هزینه ساعتی آن
    • انتخاب پلتفرم هدف

    هر یک از عوامل به شدت بر هزینه توسعه اپلیکیشن تاثیر می گذارد. هر کسب‌ و کاری نیازهای خاص خود را دارد و افزودن طیف وسیعی از ویژگی‌ها به توسعه برنامه می‌تواند باعث افزایش ناگهانی هزینه توسعه اپلیکیشن شود. اگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید، میانگین هزینه توسعه یک برنامه بیمه خودرو حدود 200 تا 300 میلیون تومان است. جدا از این، بسته به پیچیدگی برنامه، توسعه اپلیکیشن بیمه خودرو ممکن است 4 ماه تا 9 ماه برای توسعه اپلیکیشن زمان نیاز داشته باشد.

    قبل از اینکه به هر نتیجه ای برسید، به خاطر داشته باشید که هزینه و زمان توسعه اپلیکیشن بسته به پیچیدگی نیازهای کسب و کار شما می تواند بالا و پایین برود.

    نتیجه گیری

    کسب و کار بیمه اتومبیل خود را در سال 1401 به سطح بعدی برسانید


    صنعت خودرو هرگز رو به نزول نخواهد بود، بنابراین، فکر کردن به راه‌اندازی یک اپلیکیشن بیمه خودرو، تصمیمی عاقلانه برای قدرت بخشیدن به تجارت بیمه شما خواهد بود. این مطلب جزئیات عمیقی را در مورد ایجاد یک برنامه بیمه اتومبیل از جمله هزینه و ویژگی ها بیان کرده است که فکرمیکنم در فضای وب و ایران این مقاله کامل ترین توضیحات را برای شما آورده است از آنجایی که فرصت‌های محدودی برای متمایز شدن در صنعت بیمه وجود دارد، بنابراین استخدام یک شرکت توسعه‌ دهنده اپلیکیشن موبایل که به شما کمک می‌کند ویژگی‌ها و عملکردهای منحصربه‌ فرد را در اولویت قرار دهید، تصمیم قابل توجهی است.

    علاوه براین، صنعت بیمه به یک بخش سودآور برای مشاغل تبدیل شده است، بنابراین، کمک به کاربران و متقاضیان بیمه می تواند به شما کمک کند تا با یک راه حل کارآمد یک اپلیکیشن ترکیبی، و کامل را داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که ایده خود را بر روی کاغذ رسم کنید ودیتا های اولیه را برای ما آماده کنید!

    اگر شما علاقه مند به ایجاد یک اپلیکیشن بیمه خودرو هستید که به شما امکان می دهد در مرحله اولیه به موفقیت برسید، می توانید با ما تماس بگیرید.

    5/5 - ( 1 امتیاز )

    دیدگاه شما نگاه ما رو عوض میکنه !

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    برچسب‌ها:
    پشتیبانی آنلاین